6. novembra 2012

4x05 "The Killer" ~ Webclip #2


Elena: Prepáč, čo tu robíš?
Damon: Kde je Stefan?
Elena: V poriadku, dobré ráno aj tebe.
Damon: Nedvíha telefón a nie je tu, takže chápeš .. žiadny problém. Chystáme sa len zabiť veľkého lovca upírov.
Elena: Dnes som s ním ešte nehovorila.
Damon: Daj mi tvoj mobil. Možno ignoruje moje volania.
Elena: Prečo by to robil?
Damon: Neviem, možno kvôli tomu horúcemu tancu plného potu. Došiel som k záveru, že večer po mojom odchode si mu všetko povedala. Och, ty si mu to nepovedala, však?
Elena: Nie, nepovedala som mu, že sa nadopovala krvou ako taký narkoman a tancovala s tebou "hriešny" tanec. Bola to chyba, ok? Nebola som to ja a aj tak už toho má dosť na pleciach, keď sa mi snaží pomôcť prejsť týmito upírskymi záležitosťami.
Damon: Rozumiem tomu. Zmietaš sa v hanbe.
Elena: Nezmietam.
Damon: Ale áno. Sebaľútosť u nového upíra? Uf, to je horšie ako opica.
Elena: Nezmietam sa v hanbe, Damon!

1 komentár: