31. októbra 2012

4x04 "The Five" ~ Webclip


Stefan: Čo je toto všetko?
Damon: Osobné veci od lovca upírov. Nech odpočíva v pokoji. Hľadám magickú príručku.
Stefan: A určite vieš, že je to nadprirodzené?
Damon: Tak normálne to určite nebolo. Zázračne sa objavil potom, čo Rada zakladateľov vybuchla. Na ruke má tetovania, čo dokáže vidieť len Jeremy Gilbert. Klaus spomínal niečo, že je súčasťou "päťky". Zabil som ho pomocou výbušniny .. znie ti to ako synonymum prirodzenia?
Stefan: Čo je to tá "päťka"?
Damon: Dúfam, že to bude v prvej kapitole tej príručky. (Zvonenie mobilu) Liz Forbes, moja obľúbená šerifka. Čo? To znie znepokojujúco. Budeme v kontakte.
Stefan: Čo mi nechceš povedať?
Damon: Nemôžem ti to povedať. Je to súkromné a .. hneváme sa.
Stefan: Ty sa hneváš, ja nie. Preniesol som sa cez to.
Damon: Už na mňa nie si naštvaný kvôli Elene?
Stefan: Dovolil si jej piť tvoju krv. Za to na teba budem vždy naštvaný, ale nebudem sa hádať.
Damon: V tom prípade fajn. Na mieste sa nenašli žiadne pozostatky.
Stefan: Takže Connor je stále nažive.
Damon: Vyzerá to tak, ale musíš sa o to postarať ty. Ja musím vziať Elenu na univerzitu.
Stefan: Prepáč, ale čo že to musíš spraviť?
Damon: Učím ju, ako sa najesť. Teraz sa potrebuje viac než inokedy naučiť, ako sa zahryznúť, nakŕmiť a vymazať pamäť. Ááá .. nehádame sa, pamätáš?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára